Mi a fene ez?

Mi a fene ez?

Semmi különös, itt próbálom ki a cuccokat, mielőtt beteszem a többi blogomba... Ha jól működik, fent hagyom, hogy érte jöhessek, ha szükségem van rá máskor, de hogyha tetszik, nyugodtan viheted Te is! De mielőtt bármibe kezdenél, olvasd el a Tanácsokban leírtakat a modulok és sablonok sikeres használatának érdekében!

Közlemény!

Először is: sajnálom, ha nem válaszoltam a kommentedre, de sokáig nem jöttem a blogra, elnézést! Másodszorra pedig, mint láthatod új külsőt kreáltam a próbajáratnak, ezért néhány dolog lehet, hogy nem működik - hiába van feltüntetve néhány kódnál, hogy a demó látható az oldalon valahol -, mivel a sabloncserével néhány később hozzáadott kódrészlet törlődött. Majd pótolom lassanként.

Köszönöm megértésedet és türelmedet,
von Birken


Az oldal mentése PDF-be

2010. január 30., szombat

Egyszerű táblázat

Egy táblázat elkészítéséhez az alábbi “keret” kell:

 <TABLE>
  </TABLE>


Minden táblázatnak kell hogy legyen egy sora:

<TABLE>
 <TR>
 </TR>
</TABLE>


És egy oszlopa:

<TABLE>
<TR>
 <TD></TD>
</TR>
</TABLE>


Egy 3×2-es táblázat kitöltése:

<TABLE>
 <TR>
 <TD>1</TD>
  <TD>2</TD>
  <TD>3</TD>
 </TR>
 <TR>
<TD>A</TD>
  <TD>B</TD>
  <TD>C</TD>
 </TR>
</TABLE>
  
A sorokba, oszlopokba írhatsz bármit, képet is rakhatsz bele, stb. Így pl. biztos oda kerülnek a képek a blogodban, ahová szeretnéd, ha tegyük fel 20 képet szeretnél elrendezni egy bejegyzésben. Táblázatot használva egyszerűbb feliratozni is őket. Bármikor törölheted a képet a cellából, és tehetsz egy újat a helyére, hogy nem oda rakná a rendszer ahová akartad. Én már sokszor jártam úgy, hogy a szöveg közepébe vagy végére akartam beilleszteni a képet, a szövegszerkesztő mégis az elejére tette...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...